یادواره شهید تندگویان و ۵ شهید صنعت گاز در همدان برگزار شد

یادواره شهید تندگویان و پنج شهید صنعت گاز همدان با حضورمدیر عامل شرکت گاز، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان، جمعی از مسئولان نظامی و اجرایی استان و کارکنان صنعت گاز استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، یادواره شهید تندگویان و پنج شهید صنعت گاز همدان با حضور مدیر عامل شرکت گاز، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان، جمعی از مسئولان نظامی و اجرایی استان و کارکنان صنعت گاز استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «ابراهیم بختیاری» مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، ما تنها با کشور عراق در حال نبرد نبودیم بلکه با تمامی کشورهای غربی که عراق را تا دندان مسلح می کردند در حال نبرد بودیم، اظهار داشت: به فضل الهی و ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم.

بختیاری افزود: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس تربیت انسان هایی بود که بر همه شک و تردیدها غلبه کنند.

وی تأکید کرد: امروزه مرزهای جهاد در خانه ها است که اتاق فکر دشمن، خانواده و مادران خانواده ها که تربیت دهنده نسل های آینده هستند را مورد هدف قرار داده که باید مراقبت بیشتری از مرزهای عقیدتی و تربیتی فرزندانمان داشته باشیم.

تجلیل از ایثارگران شرکت گاز استان

همچنین در مراسمی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شرکت گاز استان تجلیل شد.

صنعت گاز استان همدان در دوران دفاع مقدس پنج شهید و در کشور ۹۱ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار